KONTAKT

Oto jest oficjalny e-mail bloga marzenia.londyn.1d@spoko.pl Piszcie jak macie jakieś propozycje, pytania, prośby itp.
Mój twitter --> @tohardtobelive

czwartek, 17 maja 2012

Story I Part 2

- Harry! Chodź do nas! - zawołał Zayn.
- Chłopaki! Dajcie mu spokój. Dobrze wiecie, że Caroline z nim zerwała - bronił przyjaciela Lou.

Wszyscy siedzieli w salonie i grali w Fife. Wszyscy, oprócz Harrego, który bezcelowo chodził po kuchni. W głowie nadal dźwięczały mu słowa Caroline: ''jesteś dla mnie za młody i zbyt dziecinny''.
- Idę się przejść - powiedział w końcu Harry, zakładając kurtkę. - Sam - dodał trzaskając drzwiami.

Przez głowę przelatywały mu tysiące myśli. ''Ja? Za młody? Mam 24 lata. Pff...zbyt dziecinny?'' Harry nadal nie wierzył, jak ona mogła to powiedzieć. Jak!? Nagle wiatr zawiał mocniej. Dopiero teraz chłopak zauważył, że jest już wieczór. Światło księżyca oświetlało puste ulice. Na trawie coś się mieniło. Harry z ciekawości podszedł bliżej i podniósł leżący papier.
Jego oczom ukazał się portret...Jego portret. Wyglądał niemal idealnie. Ten sam kolor oczu, loki układające się jak najnaturalniej. Na odwrocie był dokładny opis postaci. Nie tylko tej na obrazku, ale i jego - Harrego. Wszystkie informacje, historia. Na samym dole widniał podpis. Niestety widać było tylko imię. Reszta została jakby oderwana przez silny wiatr. Chłopak, nie czekając dłużej, wrócił do domu.


- Patrzcie! - krzyknął od progu.- Byłem na spacerze i znalazłem to... Niesamowite!
- Czyje to? Jest podpis? - zaciekawił się Niall.
- Nie wiem... mówię przecież, że znalazłem.
- Hej! A ty znasz jakąś Alex? - zapytał Liam...


4 komentarze:

  1. Alex...Harry...
    Czuję ,że coś za chwilę się stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super - Mania

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja : o Co jak co, ale z takim konceptem nie spotkałam się nigdzie indziej <3

    OdpowiedzUsuń