KONTAKT

Oto jest oficjalny e-mail bloga marzenia.londyn.1d@spoko.pl Piszcie jak macie jakieś propozycje, pytania, prośby itp.
Mój twitter --> @tohardtobelive

sobota, 12 stycznia 2013

WAŻNE!

Po lewej stronie znajduje się ankieta 'Czy chcecie abym napisała pierwszy raz Alex?.' W ciągu 2 dni możecie oddawać swoje głosy. Jednak jesli większość będzie na tak to ten fragment nie pojawi się na blogu. Osoby, które będą chętne do przeczytania tego, będą musiały wysłać mi takowe zgłoszenie na tt lub maila bloga. Ten fragment wyślę Wam na pocztę. Nie chciałabym umieszczać takich rzeczy na stronie głównej więc każdy będzie czytał na swoją odpowiedzialność. Na pocztę i tt wchodzę codziennie więc nikogo nie pominę. ;)
Dziękuję za uwagę :D

7 komentarzy:

  1. mam jedno pytanie co do ankiety z harrym i zaynem. z czym to jest zwiazane?~ @larsy535

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej była ankieta na temat tego, który z 1D ma być głównym bohaterem Story II. W jednym punkcie było Harry lub Zayn więc ostateczny werdykt należy do czytelników. Wybieracie głównego bohatera ;)

      Usuń
    2. z kim następna story;)

      Usuń
    3. ohh dzięki :) x

      Usuń
  2. Wpadłam tu przypadkowo i zdecydowanie zostanę na długo :)świetne historie - szczególnie ta ostatnia. Jednym słowem - masz niesamowity talent i podejrzewam że większość osób zaglądających tu przyzna mi rację :D pomysł by każdy z osoba zapoznał się z pierwsza wspólną nocą bohaterów - niesamowity :) z chęcią się zapoznam. jeśli mogłabym prosić o przesłanie j.iwaniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram całkowicie. Pomysł genialny :) Z chęcią się zapoznam :D A odnośnie bloga - zgadzam się. Też kiedyś wpadłam przez przypadek a teraz nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów :D

      Usuń
  3. ja rowniez :) wyslij mi na tt ;) moj twitter to Call_Me_Nati

    OdpowiedzUsuń